neděle 16. srpna 2015

Cizojazyčný (Anglický) text na jedné stránce s překladem do češtiny.

Několikrát jsem řešil jak zapisovat překlad dlouhého anglického textu v dokumentu Microsoftu (Word) do češtiny tak, abych viděl oba dva texty vedle sebe. Přehledný zápis dvojjazyčného textu jsem, také řešil u písniček. Výsledek by měl vypadat jako Google Translation, nebo jako dvojjazyčné knížky, kde máte text na jedné straně cizím jazykem a na druhé český. To samé potřebuji v textovém editoru Word nebo Google dokumentech.

Zkoušel jsem vychytat sloupce, které vypadají dobře, ale text Vám jede jako v novinách. Nevhodné řešení.

Potom jsem zkoušel pracovat s tabelátory a formátováním textu. Na Googlu jsem hledal "Jak rozdělit text pomocí tabulátoru". Tudy však cesta nevedla.

Nakonec jsem to vyřešil pomocí tabulky o dvou sloupcích. Od té doby jsem s tímto řešením spokojený.  


Dvojjazyčný text v tabulce.

Žádné komentáře:

Okomentovat