úterý 3. listopadu 2015

Jak získat 2 450,- Kč ZDARMA



Moje přezdívka ze střední školy byla "Žid" a proto mám rád internetové portály typu Skrblik.cz (reální rádci pro každodenní nákupy). Stejně tak jako Kupi.cz a Cestujlevne.com. Přes Skrblíka.cz jsem babičce zařídil internet za cca 350,- Kč měsíčně. Podmínkou je zaplatit 6 měsíců dopředu. Dalším lákadlem pro mě byla nabídka na nákup na CZC.cz v hodnotě 2 500,- Kč ZDARMA přes kartu home credit (nemám rád úvěrové společnosti). 

Protože se mi hrozně moc začal zpomalovat notebook, domluvil jsem se s dědou, že ho zrychlíme SSD diskem a protože pevný disk je OK, tak stačilo dokoupit kastlík a mám ještě 500G disk navíc.

Pro získání 2 500,- Kč jsem udělal přesně co mi bylo řečeno v podrobném návodu a dnes jsem transakci zakončil zrušením úvěrové smlouvy. Celkové náklady cca 1,5 hodiny práce a vráceno mi bylo 2 451,- Kč (49,- Kč je měsíční poplatek za vedení účtu). To znamená SSD disk jsem měl ZADARMO. Skrblíku díky moc.

K nákladům musím připočítat, že si mě úvěrová společnost lustrovala do posledního pětníku. K zisku si připisuji, že se do registrů dostala pozitivní zkušenost s mojí osobou za jednu uskutečněnou splátku v řádném termínu :-)  

Žádné komentáře:

Okomentovat