pondělí 22. února 2016

Díky robotům se nám otevře prostor pro vyřešení všech podstatných otázek např. Co se opravdu stalo do 1 vteřiny po vzniku vesmíru.

V jednom z minulých blogů jsem psal o nepodmíněném příjmu (číst zde), který budeme dostávat protože nebude lidská práce. Lidská práce nebude, protože roboti jsou prostě efektivnější. Oni totiž nemyslí (teda zatím) a co mi jako budeme dělat?




V minulém týdnu jsem si přehrál rozhovor s Jiřím Grygarem a moderátorem Štefanom Hríbom, kteří měli debatu o tom co se stalo v první vteřině po vzniku vesmíru (video zde). Z rozhovoru (pro anropocentrické ateisty začíná rozhovor od 20:00 minuty) jsem si vzal hlavně to, že existuje spousta věcí, které nemáme vyřešeny a tak jsem si uvědomil, že pokud moje děti budou chtít chodit na vysokou školu, tak jim to rozmlouvat nebudu.  


Žádné komentáře:

Okomentovat