pondělí 15. června 2015

Za souseda nemůžu.

Tento článek dnes vydal Nadační fond proti korupci. Můj text pokračuje dále.
Martine Dvořáku, zaplať

15. 6. 2015
Zhruba před měsícem se mi dostal do rukou dokument, jehož obsahem byl přepis odposlechu z hotelu Ventana z roku 2012 a 2013. Hlavími aktéry jsou Ivo Rittig a jeho právník David Michal. Mimo jiné spolu řeší náklady, které museli vynaložit na ochranu svého „podnikání“ poté, co Nadační fond proti korupci zveřejnil kauzu „jízdenky“ a kauzu „Nemocnice na Homolce“. Bezpečnostní opatření proti Karlu Janečkovi a Karlu Randákovi je přišly na pět milionů korun: „…a bůra, který jsme dali, který jsme dali na (Janečka)…“.
Dlužno dodat, že pánové si svoje zájmy „hlídali““ systematicky. Naznačuje to i vyjádření Davida Michala: „…Já určitě ví o tom, že jsem vod tebe načerpal jakoby z velkej peněz teďka jakoby dvojku, kterou jsi dal Grygárkovi na hlídání našich věcí na (Faučku)…“.
Celkově pánové pravděpodobně museli investovat mnohem víc, o čemž svědčí i slova Davida Michala „…že do dvaceti to bude jakoby stát reálně jo všechno…“
David Michal asi správně vyhodnotil příjmy Martina Dvořáka, neboť říká Ivo Rttigovi, že Dvořák má peněz dost, neboť si ulil bokem. Následně přichází s nápadem, že aby těch 20 milionů nemusel platit Ivo Rittig, tak by je mohli nechat zaplatit Martinu Dvořákovi. Co by to bylo za obchodníky, aby na tom ještě nevydělali. Řeknou si Martinovi Dvořákovi o 30 milionů a budou vlastně 10 milionů v zisku.
„…primárně si samozřejmě necháme zakešovat Dvořáka, kterýmu ještě nafoukneme, ale taky podle mě můžeme podle mě chtít příspěvky jakoby od ostatních, kteří, kteří, v jejichž prospěch to všechno děláme jo. Takže já si myslím, že ve finále to může být jako dobře ziskový…. no a když si Dvořákovi řekneme třicet a všechno ostatní nad to bude zisk…“. Ivo Rittig samozřejmě souhlasí, bodejť by ne.
Pokud se nemýlím, tak v jednom z televizních rozhovorů Martin Dvořák uvedl, že si přivedl advokátní kancelář Šachta & partners (nyní MSB Legal) do dopravního podniku, neboť je dlouho zná a důvěřuje jim. Blahopřeji, pane Dvořáku, vybral jste si dobře.

Článek je o Martinu Dvořákovi bývalém generálním řediteli dopravních podniků. V době o které hovoří tento článek byl naším sousedem na Palmovce 


Zdroj: Česká televize

Jan Svoboda, který byl nejdříve marketingovým ředitelem televize Prima, potom "uspěl" ve výběrovém řízení na šéfa marketingu Dopravního podniku Praha a potom měl být generálním ředitelem České televize (velice úsměvná kauza - čti zde) a dle informací z webu České televize byl nakonec i obchodním a marketingovým ředitelem této instituce. Když jsem pana Svobodu poznal, tak jezdil málo jetou Audi A6, když jsem ho nedávno potkal na Plzeňské ulici, tak jel v Porsche Panamera. V Porsche Panamera nejezdí manažer soukromé firmy nebo úředník veřejného podniku. Je dobře, že se tyto kauzy otvírají a jsou dotahovány.  

Žádné komentáře:

Okomentovat