úterý 14. července 2015

Nedalo mi to a ještě jsem jel do prodejny LIDL.

Dnes jsem zveřejnil tento článek (klikni na odkaz) :

nedalo mi to a zajel jsem udělat kontrolní nákup do prodejny LIDL. A jak to dopadlo? 
Účtenka LIDL
Bedlivému oku pozorovatele neunikne, že jsou mezi Lidlem a nákupem v iTescu a Koloniálu.cz je pár rozdílů.

První je rozdíl je v položce hrušky, kterých jsem koupil méně a tak ručně připočítávám 21,- Kč.

Dále je v nákupu rozdíl u položky bílé jogurty, kterých jsem v LIDLu koupil jenom 5 ks, protože zde mají 200g. V iTescu a Koloniaálu 125g a 140g. Co ti prodejci mají pořád s těmi gramy? 

Dále jsem nekoupil jednu šťávu a tak připočítávám ještě 29,5 Kč.

Abych byl úplně přesný, tak je k nákupu ještě potřeba připočítat cenu dopravy. Jel jsem autem 7,4 km x 7Kč za 1km = 51,80 Kč. Podtrženo a sečteno 102,30 Kč za dopravu a dopočítání chybějících položek + 499,45 cena nákupu = 602,- Kč. Aby jsem spočítali úplnou rovinu je k ceně LIDLu potřeba připočítat i čas strávený nákupem a jízdou což zhruba odhaduji na 40 min. tedy rozdíl oproti online koupi rozdíl cca 25 minut. Můžu si ale nákup udělat když mám čas a ne čekat na vyhrazený čas závozu.

Rozdíl mezi iTescem a Koloniálem.cz

iTesko.cz ................689,- Kč
Kolonial.cz..............796,- Kč
______________________
Rozdíl......................107,- Kč (15,5%) ve prospěch iTeska

Rozdíl mezi iTescem a Lidlem

iTesko.cz ................689,- Kč
LIDL........................602,- Kč
______________________
Rozdíl......................87,- Kč (14,5%) ve prospěch LIDLu.

Rozdíl mezi Lidlem a Koloniálem.cz

Koloniál.cz ................796,- Kč
LIDL..........................602,- Kč
______________________
Rozdíl.........................194,- Kč (32%) ve prospěch LIDLu.





Žádné komentáře:

Okomentovat