čtvrtek 23. července 2015

Víte co jiného nám přinesl Albert Einstein?

Albert Einstein a jeho myšlenky o hodnotách.

Pokora, Mlčení, Vojenský výcvik, Smysl života, Relativita, Absolutní hodnoty, Pravda = Víra = Absolutno, Lidské bytí, Normy chování. 

O Alberu Einsteinovi jsem toho mnoho nevěděl. Věděl jsem, že to byl génius, fyzik a slavná osobnost. Pamatoval jsem si ze školy, že popsal teorii relativity (pořád nevím o čem je) a vzoreček E=mc². 

Teprve před rokem (je mi 38 let) jsem začal objevovat další stránku tohoto člověka. Jeden ze zdrojů neuvěřitelné moudrosti naleznete v přiloženém videu (případně klikni zde). Pro mě to je neuvěřitelný gejzír lidství, moudrosti a pokory, kterou měl tento člověk ke světu a vesmíru. V chápání celé komplexnosti bytí jsou jeho úvahy plně slučitelné s dnešní dobou. 

Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein


Klikni na šipku play.
Kdo podle Vás dnes mluví stejně jako Albert Einstein? Zapište jeho jméno do komentářů níže.

Žádné komentáře:

Okomentovat