čtvrtek 10. září 2015

Jaká čísla máme o imigrantech?

Po mém návratu z dovolené jsem napsal článek o tom, že jsme se na dovolenou, kvůli imigrantům nemuseli ani odjet. Článek najdete po kliknutí na link

Začal jsem tedy pátrat více o tvrdých faktech a informacích, které je možné získat na internetu. Situace se zdála býti jednoduchá, protože EU má svoji agenturu European Asylum Support Office (EASO web zde), která data o imigraci shromažďuje a čísla se zdála jasná a dostatečná.

Dál jsem napsal článek.

Imigranti "ne-zaplavují" Evropskou unii


Byl jsem proto hodně nemile překvapen, když jsem si přečetl článek Českého rozhlasu.

Kolik nás stojí „pevnost Evropa”

Článek popisuje situaci, kdy patnáct novinářů z devíti zemí Evropy monitoruje úmrtí uprchlíků. Těchto případů napočítali přes 30 000. Článek dále otvírá otázku kolik nás stojí naše "ochrana" před uprchlíky a které firmy na ní vydělávají. Informace o sirských uprchlících popisuje toto krátké video. 

   

Článek hovoří o tom, že neexistuje žádný dobrý zdroj informací o tom co vlastně "děláme" pro uprchlíky a kolik nás to co děláme stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat